Thursday, February 26, 2009

1st entry

Baru saja create blog ni, tak sampai 30 minit tadi. Actually, aku ni rabun sikit bila mai bab-bab IT dan komputer. Aku ingat prosedur nak buka blog ni susah, so aku hanya enjoy membaca blog-blog yang ada, tak terfikir pun nak jadi one of the bloggers. But last nite aku pi rumah Kak Nah. Kak Nah dah ada blog, Kak Nah kata tak susah nak buka blog, so aku rasa excited nak try. Haha...maka inilah hasilnya.

Tapi aku terfikir la pulak, sapa la yang nak baca blog aku ni? Tak kisah la ada atau tak orang yang akan visit, tapi blog ni akan jadi tempat untuk aku suarakan idea, atau pendapat atau apa-apa saja.

Hmmm...yang pasti aku akan suruh Adik, Nati and Yuhaniz, Kak Nah, Wahida, Jana, Seri, Echah and Sahak visit blog aku everyday.
Kalu boleh, aku pun nak suruh Tun Dr. Mahathir Mohamad visit jugak, sebab aku visit blog Tun tiap-tiap hari. Hehe...

So, selamat datang diucapkan kepada yang secara sengaja, tak sengaja atau terpaksa visit blog aku.

No comments:

Post a Comment