Wednesday, May 13, 2009

Tuah Luqman

Assalamualaikum and hello semua,

Sebentar tadi, Luqman datang. Luqman adalah bekas pelajar aku. Dia bawa berita gembira untuk dikongsi. Aku tumpang bangga. Luqman akan melanjutkan pelajaran ke Australia dalam bidang Aircraft Maintenance.
"Luqman, tahniah saya ucapkan. Semoga kamu berjaya dengan cemerlang. Serlahkan potensi diri kamu yang sebenar. Terus gigih dan kuatkan semangat untuk mencapai kejayaan. Semoga Allah sentiasa merahmati dan memberkati setiap usaha kamu. InsyaAllah"

Aku harapkan kepada pelajar-pelajar aku yang lain, agar mereka juga mempunyai sikap cintakan ilmu dan sentiasa mahu memperkembangkan potensi diri masing-masing.

1 comment:

  1. thanks...hehe..
    insyaALLAH, sy tgh mendapatkan momentum
    yg cik maksudkan 2 ekkk...
    doakan utk sy ek...
    thanks again..

    ReplyDelete